♔ THE PRINCESS ♔


+facebook

+twitter

+Blogskin

+Ask.Fm




ENTRY ABOUT LINKIES BIAS STUFF
Sweet Owner

Assalamualaikum and annyeonghaseyo :)) My name is Siti Nur Ainn, just call me Ainn.. Imma kpoper. please be nice with me :*

WeChat
URL blog wajib ada not email
Please put ur link correctly
No Ads are allowed
Harsh words are NOT allowed
Can exchange link here
 Pembaca setia


Squirrel Followers;

Credits;
Template :FarahDini
Basecodes :1 2 3
The Owner : AinnAyienn
Best Views :B T O B
Daisypath Anniversary tickers
Berhabuk Bersawang Berkulat dan Bersepah.






Haluu Assalamualaikum :) 
yeahhh akhirnya ade juga masa free nak post something kat blog ni. hmm busy je manjang :'(  busy dengan PBS lah apa lagi kan :/ serabut gila kepala hotak ni nak pikir kan PBS. ughh :'/

K nevermind. now kita abaikan itu PBS xD hehe, banyak sangat story sampai jd blur and then tak tahu nak story apa -.- lewl . Eh ? haha , wuu dapat kawan baru . boleh dikata dapat bff baru :) ngeh ngeh ngeh :p dia cute tau , em baru je kenal semalam . tak nak bgi tahu siapa dia nanti korang sebuk je stalk dia :p lol ? hahah . apa pun dia baik and peramah serta cute . perempuan ke lelaki eh agak agak nya ? rahsia jugak :p 

Bytheway , im taken now ! dear my ex. im happy without you :) teruskan lah bersama gf kau yg baru tu . aku pun boleh buktikan kat kau yg aku pun boleh bahagia tanpa kau. even hati aku ni still sakit, but im try to forget all about you . aku yg mnta break sebenarnya , cuz ... em thats private and tak penting pun sebabnya. sayang lagi ? yah ! im still love him but never and ever aku berbaik dengan dia. hati aku terlampau sakit. kalau dia baca ni, bagus jugak. biar dia tahu sakitnya hati aku. but im sorry aku bukan nak malukan dia or apa. and thanks sebab pernah bahagiakan aku dulu. baju yg kau bg aku tu still aku simpan. and pakai. hahaha . lol. 

Okayy, cukup sampai sini. aku takda idea nak cakap. lol. haha kbye. hope korang tak bosan singgah ke blog aku yg dah comot ni. now time to "blogwalking" haha . take care yahh ! bye :)


                                                                                           



0 Comments:

Post a Comment