♔ THE PRINCESS ♔


+facebook

+twitter

+Blogskin

+Ask.Fm




ENTRY ABOUT LINKIES BIAS STUFF
Sweet Owner

Assalamualaikum and annyeonghaseyo :)) My name is Siti Nur Ainn, just call me Ainn.. Imma kpoper. please be nice with me :*

WeChat
URL blog wajib ada not email
Please put ur link correctly
No Ads are allowed
Harsh words are NOT allowed
Can exchange link here
 Pembaca setia


Squirrel Followers;

Credits;
Template :FarahDini
Basecodes :1 2 3
The Owner : AinnAyienn
Best Views :B T O B
Daisypath Anniversary tickers
Kebosanan

Hello uollsss :* hari ni hari sabtu. tup tup :( patutnya ada sekolah ganti tapi aku tak datang. hmm sebab aku tahu ramai yang tak datang. lahai bosan gila wehhh :( menyesal pula tak datang. tapi kalau datang pun ada apa je. geng semua tidur je tahu -.-'

Semalam en ? hmm haha x') aku IM dengan ex aku, lol aku rasa cam happy gila kodd masa tu. opcoz lah. aku sayang sangat kodd kat dia. aku tanya dia dtg sekolah ke ? dia jawab dia dtg. then chatting punya lama. dia tanya aku pula.. aku jawab lah aku tak sekola. lepas tu dia ajak aku g skola naik bas. k dah set masa tu.

Hmm tapi tadi masa aku tunggu kat bas stop, dia tak da pun :( mmg masa tu rasa macam macam lah kan. dia tipu aku ? hmm sabar je lah. then aku dengann membe aku pun patah balik. tadi kawan ex aku IM aku, cakap dia nampak ex aku dengan adik dia g sekolah naik bas tadi. What ?! dia pergi ? urghhhh :'( 

Rasa bersalah lah pula kat dia. lahai,, tapi salah dia jugak kodd :'( janji pukul 10.45 . tapi dia dtaang lambat. pukul 11.40 ? aku ingat dia tak datang :( sorry wak, saya minta maaf -.-' saya ingat awak tak datang tadi. penat jugak tadi saya.. dua kali tahu check kat bas stop awak ada ke tak .. tapi tak nampak nampak pun. so saya balik lah :( sorry ea. 

kalau ada masa, kita gi sama sama :') insyaallah. saya harap awak tak marah lah eh :') and saya harap awak tak bosan kat sekolah tu sebab saya takda xD sorry sangat sangat :* tahu tahu ! hehe. saya harap awak still percayakan saya :') saya tak sengaja nak buat awak camtu -.-' kan saya dah cakap,,, saya ingat awak tak datang :( sorry !




                                                                                                     


0 Comments:

Post a Comment