♔ THE PRINCESS ♔


+facebook

+twitter

+Blogskin

+Ask.Fm




ENTRY ABOUT LINKIES BIAS STUFF
Sweet Owner

Assalamualaikum and annyeonghaseyo :)) My name is Siti Nur Ainn, just call me Ainn.. Imma kpoper. please be nice with me :*

WeChat
URL blog wajib ada not email
Please put ur link correctly
No Ads are allowed
Harsh words are NOT allowed
Can exchange link here
 Pembaca setia


Squirrel Followers;

Credits;
Template :FarahDini
Basecodes :1 2 3
The Owner : AinnAyienn
Best Views :B T O B
Daisypath Anniversary tickers
Happy Wednesday
Wuu :'D happy wednesdayyyy ! hari ni aku happy sangat. I dunno why :D hehe, tadi kat sekolah best sangat. Even dia (ZA) tak layan aku :/ hmm dia badmood kott or maybe aku ada buat salah kepe kat dia. hmm :') tadi masa terserampak dengan dia, dia tak tegur pun :/ hmm, hati aku kecewaaa sangat :/ tak pelahh, maybe dia marahkan aku kan ? 

Tapi lepastu jhee, masa MP.  masa Geo kitorang tak belajar sangat sebab cikgunya busy. then lepastu BI pula. masa BI best lah jugak even banyak kerja yang kena buat :p well kelas gabung kan xD aku kelas kedua. hoho, ye lahh aku mana lah pandai sangat dalam BI ni :p masa BI tu aku dengan sorang budak ni main pandang pandang xD haha, lepastu main ejek ejek pula. LOL. budak tu sebenarnya Ex aku :p haha, dia ngada ngada. serious :p then ada budak cina ni nama dia apa entah. aku tahu tapi susah nak eja :p budak cina katakan.. haha dia cute lah :p wtv takda kena mengena. *sambung cerita* lepas habis BI, aku keluar kelas. lepastu si ex aku ni boleh pulaa ern cari pasal. eeee geram --' nak jhee aku kejar then cubit pipi dia. tapi no no !! ZA marah xD wtv haha :p

Lepas habis BI tiga masa, rehat. masa rehat tu actually tade yang best. best pun masa aku kejar ex aku. nak balas dendam tapi -.-' sokayy lah. malu pula xD *gedixs* haha xD lepas habis masa rehat, aku ondaway nak masuk kelas. tapi lalu jhee depan kelas Mawar, pipi aku jadi mangsa -.-' first Jannah cubit. pehh sakit babe :/ lepastu amim sambung pula. even dia cubit sikit, tapi bisa dia.. ya allah :'/ haremm punya amim -.-' masa aku nak tangkap jannah pula. aku kena dengan Nadt -.-' soo shedappp :* tak sempat nak balas, kena lagi dengan amim. kali ni dia cubit pipi kanan -.-' mmg perit -.-' sakit kutt pipi aku lepastu..

Lepas habis rehat, masa BM pula. masa BM tak seronok sangat sebab kitorang busy buat PBS. tapi puas hati sebab dapat buat berkumpulan. hehe xD aku of coz lah dengan geng aku kan ? haha.. habis jhe masa BM, aku and the geng terus pecut masuk makmal sebab nak duduk depan. haha, hari tu aku ngadu kat cikgu yang aku ngan geng aku nak fokus, nak duduk depan. then cikgu cakap siapa cepat dia dapat. wow~ haha. Kitorang berempat cepat cepat amik tempat budak cina. duduk depan :p haha. diorang sampai jhee terus tak puas hati xD haha, chill lah awak. kita pinjam kejap jhee :p haha cikgu Sains baik dengan kitorang :* wuuu~ 

Habis Sains, masa KH pulaa. tapi KH kitorang belajar macam biasa diikuti dengan lawak dan ketawa :p cikgu KH pun sama, baik dengan kitorang :') actually KH, budak perempuan jhee dengan cikgu tuu. budak lelaki dengan cikgu lain. aman duniaaaa ~! hahah, aku tak suka gabung kelas dengan lelaki. mulut diorang berpuaka kadang kadang. and diorang tu kuranng ajar. sakit hati aku --' wtv lah :p taknak cerita yang tu. lepas habis belajar cikgu bagi latihan, tapi kitorang buat kat rumah sebab cikgu suruh tolong kemas library. wuuu~ aku rajinn aw. sapu sampah bersungguh sungguh :p hahha..

Masa balik pula, balqis suruh aku tunggu dia kejap. sebab dia nak balas dendam kat ehem ehemm dia tu :'p then tunggu punya tunggu. tiba tiba ada satu cubitan hinggap ke pipi aku -.-' nak tahu siapa ? manusia tu amim --' ohh again. sakit oiiiiii~ aku boleh tak perasan pula yg diorang punya kelas dah keluar. damn :/ aku nak balas dendam tapi amim dah menghilang. balqis pulakk ? tengah sweet dengan dia punya ehem ehem.. ohh jeles nya itewww :'( masa tu aku terpikir kat ZA. ehmmmm :/ dia dah lain, dah macam tak nak layan aku :/ tak pa lah. aku sabar :') sebab aku sayang dia... wuhuuuuu :* sebenarnya ada lagi cerita yang best, tapi aku dah lupa -.-' so, ini jhee untuk hari ni :') byeee gangssss blogger kuuu :* and thankyou for reading this karangan xD wkwkw... 



gambar lama... 
Abaikan gambar juling tu :p annoying -.-' wkkw xD


Happy day ever :* ((betul ke BI aku tu? kdiam))



0 Comments:

Post a Comment