♔ THE PRINCESS ♔


+facebook

+twitter

+Blogskin

+Ask.Fm




ENTRY ABOUT LINKIES BIAS STUFF
Sweet Owner

Assalamualaikum and annyeonghaseyo :)) My name is Siti Nur Ainn, just call me Ainn.. Imma kpoper. please be nice with me :*

WeChat
URL blog wajib ada not email
Please put ur link correctly
No Ads are allowed
Harsh words are NOT allowed
Can exchange link here
 Pembaca setia


Squirrel Followers;

Credits;
Template :FarahDini
Basecodes :1 2 3
The Owner : AinnAyienn
Best Views :B T O B
Daisypath Anniversary tickers
Dear EX, iloveyouuu and I still love you
it is not easy for me to forget you. it is very difficult! because I love you! yes !!! susah tahu tak ??? aku tak tahu kenapa tapi maybe sebab aku dah terlanjur sayang kau. setiap kali aku datang sekolah aku harap kau pun datang. sebab apa ? sebab bagi aku, kau lah semangat aku ! aku datang sekolah sebab kau, sebab nak jumpa kau. Aku suka tengok kau senyum, aku suka tengok kau happy. aku harap suatu hari nanti senyuman kau tu memang khas untuk aku. 

Aku tahu kau dah ada peganti, tapi who cares ? aku tak paksa pun kau untuk sayang aku semula :/ cuma aku nak kau tahu and hargai perasaan aku. hargai aku weyh !!!! :'( hargai aku ! tak mudah bagi aku untuk move on. kau dah buat aku sayang kau, and aku terlampau menyayangi kau. cinta aku kat kau takk bernoktah. harap kau tahu semua tu.... pleaseee......

Aku harap suatu hari nanti, kita akan bersama semula. aku tunggu kau ! walaupun akan amik masa yang lama. aku tetap tunggu kau. selagi aku mampu, yes aku akan tunggu kau :') ILOVEYOU!


                                                                                                                   


2 Comments:

Blogger entahhhhhhhhhhhhhhhhh said...

be strong ! xx

12 July 2013 at 22:47  
Blogger ainnnnnnnnnnn said...

Hmm :'D thankyou syazwani :')

13 July 2013 at 04:33  

Post a Comment