♔ THE PRINCESS ♔


+facebook

+twitter

+Blogskin

+Ask.Fm




ENTRY ABOUT LINKIES BIAS STUFF
Sweet Owner

Assalamualaikum and annyeonghaseyo :)) My name is Siti Nur Ainn, just call me Ainn.. Imma kpoper. please be nice with me :*

WeChat
URL blog wajib ada not email
Please put ur link correctly
No Ads are allowed
Harsh words are NOT allowed
Can exchange link here
 Pembaca setia


Squirrel Followers;

Credits;
Template :FarahDini
Basecodes :1 2 3
The Owner : AinnAyienn
Best Views :B T O B
Daisypath Anniversary tickers
Sudah cukup sudah :') aku kuat ...

Ok, hye readers, taknak cakap banyak, just nak lepaskan satu post dengan perasan sebak,sedih,kecewa and segalanya lah. izinkan ainn ber'kau,aku" sorry kalau ter"kurang ajar" 

Ok. hmm dalam pukul 10.30p.m tadi Eyza ada im dengan aku, hmm first dia cakap macam ni.. 
"Em . Kau rase kau tau tak ape yg aku nak ckp nie ?" bila aku baca ayat dia, hati aku mula rasa sesuatu yang akan buat aku semacam nak jadi orang gila :') dengan seribu kepastian aku jawab "Aku rase kau nak cerita pasal dia tak boleh nak terima aku lagi dah ke ? hmm aku redha je" and then Eyza cakap lagi "Em . Sabar ehh ." hmm betul lah apa yang aku teka :') haha, hmm dah lah aku macam nak je move on dengan dia but kalau aku cakap aku move on pun aku tak pasti sama ada aku ni betul-2 move on or what ?

Semuanya aku pasrah je :') aku rasa.. better buat seminggu dua or sebulan dua ni or setahun ni aku single. tapi aku tak pasti sampai bila aku cuba single kan diri aku ni. yes aku ngaku aku memang cepat suka orang :') but aku tak mudah nak setia dengan orang yang baru seminggu dua aku kenal. act aku dengan dia dah lama kenal, daripada aku darjah tiga kot aku kenal dia sampai lah sekarang. dekat 3 tahun gitulah :') hmm and kitorang pernah couple. and dia lah yang paling lama dengan aku :') 2 bulan 3 minggu 1 hari. maybe bagi korang tak dela lama sangat. BUT ! bagi aku dia lah yang aku sayang :') setia betul aku dekat dia.. but ada satu hari ni, malam tak silap aku kitorang break. sebab ? jangan lah tanya,, banyak sangat sebab kenapa kitorang break. biarlah aku dengan dia je tahu. Aku pernah cakap yang aku benci dia. but hati aku dah terlanjur menyayangi dia.  Aku cuba nak benci dia, cuba nak buang dia jauh jauh dari hati aku ni tapi semakin lama aku buat macam tu semakin bertambah kasih sayang aku dekat dia. Gila nya aku -.-' Grr.

 Apalah yang buat aku sayang sangat kt kau ni wehh.. sampai aku nak move on pun aku teragak agak sama ada aku move on betul-2 or hanyalah kata kata yang keluar dari bibir aku ni :( Macam mana lah aku nak lupakan sejarah kita dulu ? hentak kepala dekat kayu/batu ? biar aku hilang ingatan ? ohh better tikam je aku ni haa biar hilang terus kat dunia Allah SWT ni, but aku still ada otak :') takkan sebab kau seorang je aku nak tikam diri aku sendiri. banyak lagi perkara yang aku tak selesaikan lagi mahu cepat mati ? tak tak. biar lah ajal aku allah yang tentukan bila or kat mana and macam mana. type panjang-2 pun nanti kau cakap aku just nak buatkan kau percaya yang aku betul betul nak kau sngat sangat, even betul pun bukan itu sebab nya aku buat post sebegini rupa. aku just nak lepaskan apa yang aku tak boleh pendam. sampai sini jela aku cakap, aku harap aku harap and aku harap...

aku dapat cari lelaki macam kau nanti. tu pun bila aku dah meningkat ke dewasa.. thanks untuk segala :') 
aku kuat :') aku taknak nangis pasal kau. kbye :') Assalamualaikum and selamat malam :') Last word 
ILOVEYOU.

Fake smile :') kbye readers :) 


ILOVEYOU BABE :'*

                                                                                         


0 Comments:

Post a Comment