♔ THE PRINCESS ♔


+facebook

+twitter

+Blogskin

+Ask.Fm




ENTRY ABOUT LINKIES BIAS STUFF
Sweet Owner

Assalamualaikum and annyeonghaseyo :)) My name is Siti Nur Ainn, just call me Ainn.. Imma kpoper. please be nice with me :*

WeChat
URL blog wajib ada not email
Please put ur link correctly
No Ads are allowed
Harsh words are NOT allowed
Can exchange link here
 Pembaca setia


Squirrel Followers;

Credits;
Template :FarahDini
Basecodes :1 2 3
The Owner : AinnAyienn
Best Views :B T O B
Daisypath Anniversary tickers
STRESS !
Holaa Holii Sawadikap,, Hye hello hoii :) hmm~ wahahah :'( stress stress ! esok dah exam ni, macam mana ? dah lah asyik ada masalah aje semenjak dua menjak ni :'( ya allah ! harap harap lah esok ain dapat jawab semua soalan tu .. taknak turun kelas lah, nanti ibu, ayah and family semua marah :'( hmm~ Act tak nak cerita banyak pasal ni, sebab ada lagi pekara nak share kat korang,,

Semalam ! huh :'( gila lah~ Semalam ain single. but, hanya untuk beberapa minit je then getback balik, why ? hmm. sebab orang ketiga lah apa lagi. act tak tahu lah dia ni orang ketiga ke atau ape, Dia ni kawan pada Mr.DF ,, dia suka ain but ain tak suka pun dekat dia -_- Apelahh then Mr.DF ni terus cakap dia nak putus sebab kena paksa.. How can baby ? Time tu rasa macam nak koma je xD haha.. nak feeling sangat pun tak boleh sebab masa tu ain tengah happy-2 je dengan balqis and aisyah.. so, tak terasa  lah sangat kesedihan tu cuma kecewa aje..
Lepas slowtalk dengan Mr.DF, akhirnya dia cakap dia nak Couple dengan ain balik... hmm :'D hee :') ain terima jela ,, sebab masa tu ain kan syg die sangat-2.. 

Please awak, Iloveyouu, only you. please don't playing my heart and game it.. kalau awak buat macam ni lagi, ain tak tahu lah nak cakap ape,, semenjak dua ni ain selalu sakit hati, why ? hmm~ taknak lah cerita ,, biar ain dengan kawan ain je tahu. kalau ain bagitahu pun awak tak akan paham. Bila ain sakit hati je ain rasa cam nak je bunuh seseorang.. siapa ? bukan Mr.DF oky. but my haters tercinta ...


Ah camnni ahh.. takut tak ? haha xD lol :p please my haters, jangan bagi aku baran dalam seminggu dua ni, kalau kau betul-2 tak suka dengan aku just terus terang jangan nak bertopeng k. and one more, please lah, aku bukan bodoh pun taktahu ape apa cam budak darjah 1.. jangan gunakan kebodohan kau nak bodoh-2 kan aku, sebab tu lagi nampak yang kau ni bodoh. ehh bukan bangang ! Aku takkan baran kalau kau tak mulakan permainan ni. Sorry lah kalau kau bace blog aku ni and then kau terasa. Aku nak bagi tahu yang haters aku ni bukan kau sorang :') Aku bagi ni dekat semua haters aku :') aku tak cari gaduh but aku just nak bagitahu je. kau tak suka ? takpayah nak maki-2. kite orang islam k. please please :* aku hormat kau, jadi aku harap kau pun pandai hormat aku. 

Banyak nya ain membebel -_- ohh haha xD orite orite :* korang yang bace ni, wish me luck for exam ok :') comment atau dekat cbox pun boleh :* harap korang wish lah :) hehe... tak pakse pun :* muahaha.. hari dah malam ni. gtg bye ~~

SORRY AIN GUNA AYAT "KAU,AKU" ITU HANYA UNTUK ORANG TERTENTU. SORRY KALAU KORANG ANGGAP KASAR, MAAF :') BTW, WISH ME LUCK FOR EXAM TOMORROW :)



0 Comments:

Post a Comment