♔ THE PRINCESS ♔


+facebook

+twitter

+Blogskin

+Ask.Fm




ENTRY ABOUT LINKIES BIAS STUFF
Sweet Owner

Assalamualaikum and annyeonghaseyo :)) My name is Siti Nur Ainn, just call me Ainn.. Imma kpoper. please be nice with me :*

WeChat
URL blog wajib ada not email
Please put ur link correctly
No Ads are allowed
Harsh words are NOT allowed
Can exchange link here
 Pembaca setia


Squirrel Followers;

Credits;
Template :FarahDini
Basecodes :1 2 3
The Owner : AinnAyienn
Best Views :B T O B
Daisypath Anniversary tickers
23 May 2013 i'm single
Haluu gangs :* 23 may 2013 ,, single :') no more with Mr.DF :/ Siapa yang minta ? 
hmm, ainn sebenarnya yang minta,, why ? Sudah cukup cukup sudah, cukup sampai disini saja, daripada hati tersiksa lebih baik ku pergi saja.... Paham-2 je lah ape maksud lirik tu,, ainn dah tak nak sakit kan hati ainn sendiri just demi orang yang tak ambik berat tentang kita, sama ada kita ni still wujud lagi ke tak, malah dia buat kita sakit hati lagi adalah.. hmm taknak bagi tahu lah apa perkara sebenar. mesti ada salah fahamm..

Aku bengang dengan cintamu, aku rasa buang masa, kau selalu mendustakan cintaku,...
Aku fikir kau tak searus, lebih baik ku beralih, biarkan diriku terus bersendiri.... 
Ku tak fikir engkau setia, walau jasad dan juga nyawa, sebagai tanda cintamu padaku katamu..
Lirik tu pun, faham-2 jelah ape maksud nye :') even kita dah break, but please jangan ada dendam atau benci membenci.. kite boleh jadi kawan. macam dulu :') 

Sejujurnya saya dah tak boleh paksa diri saya untuk menyayangi awak, sebab semakin awak buat saya sedih,kecewa and everything lah,, semakin tu jugak points sayang saya kurang. Saya tahu awak tak kisah pun dengan hal ni,, sebab saya dah tahu apa yang akan berlaku. Saya harap apa yang saya buat ni betul and ini demi kebaikan awak and saya :') 

Saya pun taknak lah mainkan hati awak, jadi sebab tu saya jujur terus terang dekat awak yang saya nak putus. kalau awak marah or sakit hati dekat saya, it okey ,, marah lah :') saya hanya mampu senyum dan sabar je :') sebab saya tahu it's my fault. Sorry lagi sekali tau :') apa pun, 30 may ni hari jadi awak kan ? So saya taknak lah terlambat wish. baik saya wish sekarang.... happy birthday Mr.DF.. hope you will get better than me :') and may allah bless you :') last from me,, i never put your name into my list's enemies or whatever.. thankyou sebab pernah buat saya happy. saya hargai. 

Mr.DF maafkan ain tau, kita boleh jadi kawan. kalau jodoh tak kan kemana. maybe not for this time. huaaa :')



0 Comments:

Post a Comment