♔ THE PRINCESS ♔


+facebook

+twitter

+Blogskin

+Ask.Fm




ENTRY ABOUT LINKIES BIAS STUFF
Sweet Owner

Assalamualaikum and annyeonghaseyo :)) My name is Siti Nur Ainn, just call me Ainn.. Imma kpoper. please be nice with me :*

WeChat
URL blog wajib ada not email
Please put ur link correctly
No Ads are allowed
Harsh words are NOT allowed
Can exchange link here
 Pembaca setia


Squirrel Followers;

Credits;
Template :FarahDini
Basecodes :1 2 3
The Owner : AinnAyienn
Best Views :B T O B
Daisypath Anniversary tickers
Jatuh Cinta Dekat Crushh


Hi , dah lame kan aku tak update blog ? korang tahu tak aku dengan si 'H' dah putus ? 
alaa sedih kan dengar ? tapi aku rilex rilex cool jea :) Even hati aku patah sejuta , ape boleh buat kan ? die lagi suke dengan budak Form 2 :/ name budak tu tak boleh bagi tahu sebab aku pun tak pasti betul ke tidak :/ ape yang mampu ? aku hanye redha jea lah kan .. stop here ! aku bukan nak cerite pasal 'H' aku ponn !

Selepas jea aku putus dengan 'H' aku tu , ekceli bukan lah selepas putus pun , ade lah budak ni kan .. 
kenal dah lame pon , cume takde mase nak bertegur . budak hensem kan ? wajiblah bagi mereka jual mahal pade kami right ? Arrr muntah darah aku puji die lebih lebih :P 
oke oke ! berbalik pade cerita , *sampai mane erk* 

aku dah kenal die lame , tapi naik Form 1 baru dapat kenal die separuhh . *separuh jea kot*
name die tak boleh bagi tahu sebab aku takut ramai spy spy musuh aku bace , nanti kang kedai kopi mak jemah di buka dekat sekolah pulak -.- Ini yang benci ! aku sebenarnye suke die dah lame , tapi taknak bagi tahu die . alaa budak macam aku ni mane lah ade orang nak pandang kan ? so , diamkan jea lah . if bagi tahu die pun bukan dapat ape :/ 

Bermula di facebook , die im aku dulu .. mase tu aku terkejut beruk separuh nak mampos .. gembira tersangatlah jawabnya :D ape lagi yang aku tunggu ? layan jea lah die sampai die off tak bagi tahu -.- 
mase tu kite due orang menggunakan ayat "saye dan awak" ekceli die yang mule dulu . aku ikut jeaa :) mase tu boleh tahan lah sweet kiteorang XD tapi swet tahap Friend aje lahh :/ 

One day , hari ape entah aku lupe kiteorang terserempak kat suatu tempat awam ni :) die dengan friend die , dan aku dengan friend aku :) mase tu selisih jalan dengan die , die pulak perasan aku lalu sebelah die . so , die tegur lah . ayat die serupa macam ni " ehh budak facebook " mse tu tertibe jea jantung aku dengup laju macam nak terlompat keluar -.- so , mula dari hari tu setiap kali die online jea gerenti akan ade interaksi :) 

tapi sayang , aku dapat tahu dia dah ade girlfriend :/ tapi aku still jea lah layan die mcm biase .. 
tapi aku macam taksuke die chat ngan girlfriend die tu , tengok aku macam girlfriend die pulak kan ? nak suke tak suke bagai ni ? HAHA :) jealous sebenarnye :/ 

aku harap one day aku ade hubungan series dengan die :/ tapi buat mase ni , aku taknak sesiape langkah masuk dalam hati aku ni . takut jadi macam Ex yang lepas :/ aku tak sedia nak ber 'couple couple' ni .. 
fobia kot .. aarhh *gedik* HAHA :D oke stop for this .. jari jari dah penat menaip :) 
truely me : Ainn



0 Comments:

Post a Comment