♔ THE PRINCESS ♔


+facebook

+twitter

+Blogskin

+Ask.Fm




ENTRY ABOUT LINKIES BIAS STUFF
Sweet Owner

Assalamualaikum and annyeonghaseyo :)) My name is Siti Nur Ainn, just call me Ainn.. Imma kpoper. please be nice with me :*

WeChat
URL blog wajib ada not email
Please put ur link correctly
No Ads are allowed
Harsh words are NOT allowed
Can exchange link here
 Pembaca setia


Squirrel Followers;

Credits;
Template :FarahDini
Basecodes :1 2 3
The Owner : AinnAyienn
Best Views :B T O B
Daisypath Anniversary tickers
Hallo Hallo :*

HYE ! HAHA :D aku tahu ni mesti dah menyampah kan dengan aku . asyik update update update . wait ! ni blog aku , so hak aku lah sayang oi :) tahu dah hampa semua jeles tengok cek dari tadi dok update . HAHA ! sebenarnye aku tak nak pun update , tapi tangan aku gatai nak menaip lahh pulak . *gedik 
Ermm , ape erk tadi nak cite kat hampa semua :/ 
eah nak pergi mane tu ? lah dah nak lari ke ? jangan2 , bace sampai end dulu please :( *muke gedik keluar*
oke . sebenarnye aku nak cerite pasal kengkawan aku yang paling BEST lahh kott bagi aku :) ade sorang sebenarnye :) tapi ade pulak yang nak join group sakai aku tu . SAKAI ? kott lah . dah dah ,, bace kay bace .... ehehemmmmm *test suare*

. NUR BALQIS SHAHIRA BINTI AHMAD..
die bestfriend pertame yang memang aku sayang gile nak mampus sampai akhirat .
die jea sebenarnye yang paham aku , yang lain paham lah jugak tapi kekadang macam sampah aku dibuad nye , ouh lupe .. call she Balqis okeyy :* single taken ? sorry nak usha bukan kat sini . one more die sudah taken lah bro ! pakwe die kembar aku . eah ? HAHA ! bukan kembar aku tapi .. kembar pakwe aku .. 
pakwe die comel lah jugakk . tapi pakwe aku tersangat lah comel bagi aku :)
balkis ni ,, dari darjah 4 sampai lah sekarang form 1 .. satu kelas dengan aku .. lame kan kami geng ?
haa dulu kami bertige kott . tapi sorang lagi sekolah lain dahh :( nak tengok tak gambar EX-bestfriend aku ? jap japp aku masuk kan . 1 minit haa. jangan lari okeyy ! 
 see ? yang kanan tu Balkis lah kann , sape lagi .. yang kiri tu name die 
NUR FAZIRA MAISARAH BINTI ABD.HALIM
dorang kalau bab menggila memang nombor satu . bile dgn dorang , aku takpernah rase sunyi . ble fikir pasal ni semua , aku macam nak jea ulang 2012 semula . tapi aku taknak ade bab kapel dengan HAGEMARU tu , hermm :( sedih kott , sebab friendship aku dgn fazira dah putus mcm tu ja .hermmm . dok rindu kau lah senget :* oke stop cerite bff nombor satu .. yang kedua bawah ni ...
 NUR SHAHIRAH BINTI MANSOR 
panggil die Iera . kalau tengok gambar pun dah tahu kan orang nye comel . but , sorry to say lah . sebenarnye aku lagi plus plus comel *hulur baldi besar*
oke. die ni kawan aku dari kecik kott . dulu kat sekolah musuh ketat longgar aku . tapi dah nak menengah , die nak masuk group Comel aku . HAHA ! nak muntah , muntah lah kan aku dah bagi baldi tu , 
die ni dalam kategori PENDEK . ulang suare PENDEK . HAHA xD tapi bak kate budak budak , pendek itu comel . aku jeles boleh . ye lah aku tinggi kot . muke matured mcm form3 . tapi ramai yg cakap aku COMEL . ramai ? HAHA -.- abaikan lah . die ni kekadang poyo jugak . aku pun nyirap jea . tapi aku pelik kenape die boleh tahan dengan perangai aku ? ade suatu hari . aku marah gile kot kat die . tapi takde sampai maki2 okeyy . marah aku pun kekadang bertahap jugak . ye lah marah marah aku kat die .. die sabar and takhabis2 mintak maaf. sampai aku pun rase kesian . ikhlas ikhlas maafkan lah jugak . malas lah nk gaduh dgn die . woi , susah tau nak dpt kawan cenggini . even aku belum kategori kan die dlm BFF aku , tapi aku harap die setia kott kawan dengan aku hujung nyawe . acewahh macamm cerita setia hujung nyawe pulak aku ni  eah biarlah . hampa jeles ke ? oke lah nak stop sampai sini . kesian kat hampa semua . penat tak bace blog aku yang cun melecun ni ? sabar ye .. aku harap korang tak menyampah dengan aku sebab buat blog macam buat karangan novel XD pun bolehh :) take care all :) 
thanks for stalker my blog :* loveyou :* 
*penat kot menaip dari tadi*





0 Comments:

Post a Comment